środa, 13 maja 2020

Muzyczne śpiewanki.


Witajcie moi kochani!


Poranne zabawy i ćwiczenia ze Świeżakami. Zaczynamy. 

Zmęczeni? Teraz usiądźcie i posłuchajcie piosenki, którą spróbujemy się pouczyć. 
Śpiewające Brzdące - Halo, panie policjancie - Piosenki dla dzieci
Śpiewające Brzdące - Halo, panie policjancie - Piosenki dla dzieci

1. Halo, panie policjancie,
 Zapytać się chcemy,
Gdzie dzwonić możemy? 
Jak coś złego zobaczymy,
Ref. Dziewięć, dziewięć, siedem,
Taki numer mam.
Jeśli się coś dzieje,
Ja pomogę Wam. (2x)
2. Halo, panie policjancie, 
Zapytać się chcemy, 
Jak wypadek zobaczymy, 
Gdzie dzwonić możemy? 
Ref. Dziewięć, dziewięć, siedem,
Taki numer mam.
Jeśli się coś dzieje,
Ja pomogę Wam. (2x)
3. Halo, panie policjancie,
Zapytać się chcemy,
Gdzie dzwonić możemy?
Jak pomocy nam potrzeba,
Ref. Dziewięć, dziewięć, siedem,
Taki numer mam.
Jeśli się coś dzieje,
Ja pomogę Wam. (2x)
Opowiedzcie mamie o czym była piosenka i jaki ważny numer trzeba zapamiętać. Powtarzajcie za mamą słowa pierwszej zwrotki i refrenu raz głośno a raz cicho mówiąc.  Posłuchajcie potem jeszcze raz piosenki.

Oczywiście teraz zapraszam was do Muzykącik

Potrzebujemy do niej pałeczki albo kredki i kubeczki albo miseczkę. 
A potem to już gramy tylko według ustalonego schematu  i uderzamy raz w podłogę albo stolik, raz w kolana, raz w kubeczek, czasem naprzemiennie w kolana i ramiona i takie różne inne kombinacje 
Oj dzisiaj było trudniejsze granie. Brawa dla tych co dali radę. Mi udało się za drugim razem😊😉

Komu spodobała się nasza piosenka o policjancie śpiewa ją jeszcze raz.
Jeśli wybieracie się dziś na spacer po naszym mieście, to odszukajcie gdzie znajduje się  budynek ( i jak się on nazywa) w którym pracują Panowie policjanci. Może będą tam auta policyjne ? Dobrze przyjrzycie się i zapamiętajcie jakiego koloru są.  Po powrocie pokolorujcie auto policyjne. 




Już dziś z Wami się żegnam, do jutra.