Przez cały tydzień rozmawialiśmy i zapoznawaliśmy się z modelami monet i banknotów o niskich nominałach, do czego służą pieniądze w gospodarstwie domowym. Dyskutowaliśmy też na temat :czego nie można kupić za pieniądze.
Dzieci w zabawie rozpoznawały na przykładzie złotego gdzie jest awers a gdzie rewers. Stworzyliśmy matematyczny sklep z papierowymi zabawkami, gdzie trzeba było przeliczać papierowe pieniążki aby kupić lalkę, misia, auto za daną monetę lub banknot. - Rozwijaliśmy spostrzegawczość wzrokową poprzez zabawę " Moneta - banknot".
Trwała też "burza mózgów" - Co można oszczędzać?, Dlaczego oszczędzamy?, Czy dzieci też mogą oszczędzać i w jaki sposób?
Wymienialiśmy sposoby oszczędzania wody i prądu poprzez nalewania wody do kubka podczas mycia zębów, częściej używanie prysznica niż kąpieli w wannie, zakręcanie kranu, Gaszenie światła gdy jest jasno w pokoju, sali.... Celem było wyrabianie nawyku oszczędzania wody i prądu oraz oszczędzania pieniędzy w tym zakresie.